Anima Mundi

Zmieniona muzyka Hoarfrost

Where Words Fail, Music Speaks

Kompilacja dla Ani

Austeros

Przesłanie do wysublimowanych zmysłów Inner Vision Laboratory

The Measures Taken

Człowiek vs. maszyna w muzyce Machinefabriek

Glaciology

Cztery utwory o śniegu i lodzie Strom Noir

Marcowy "Rynek Muzyczny"

"Rynek Muzyczny” to pierwsze w Polsce muzyczne czasopismo branżowe. Biznesowo-handlowy charakter wydawnictwa ma w efekcie stwarzać skuteczne narzędzie pracy dla muzyków, firm i instytucji działających w obszarze polskiego rynku muzycznego. Czasopismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie, której szczegóły można otrzymać, pisząc na adres prenumerata@ironmedia.com.pl

Tematem numeru bieżącego wydania "Rynku Muzycznego” są miejsca dystrybucji muzyki, którym skrupulatnie przygląda się Dr Patryk Gałuszka – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny "Rynku Muzycznego”. – Z pewnością warto tę lekturę poprzedzić zapoznaniem się z raportem dotyczącym perspektyw rozwoju branży muzycznej. W marcowym wydaniu przedstawiamy także zupełnie nową na rynku muzycznym inicjatywę, czyli Akademię Menedżerów Muzycznych. Przyglądamy się interesującym sklepom muzycznym, wydawnictwom i firmom z branży. Poza tym: forum będące echem artykułu "Muzyka a edukacja”, który publikowaliśmy w lutowym wydaniu, nowy cykl Fotografia Miesiąca, rynkowe nowości i aktualności, komentarze oraz sylwetki. Zachęcam do zapoznania się z kolejnym wydaniem "Rynku Muzycznego” – dodaje.

W marcowym wydaniu miesięcznika "Rynek Muzyczny" redakcja rozmawia między innymi ze Stanisławem Trzcińskim z STX Jamboree, ekspertem na rynku medialnym i reklamowym specjalizującym się w marketingu muzycznym, Przemysławem Plutą, człowiekiem który w czasie, gdy w Polsce mówi się o apogeum kryzysu ekonomicznego, ściąga nad Wisłę chmurę Spotify czy Maciejem Nowakiem, redaktorem naczelnym "Magazynu Perkusista”.

- Być może lektura "Rynku Muzycznego” nie należy do najłatwiejszych, ponieważ zawarty kontent cechuje się wysokim poziomem merytorycznym, a ciężkość gatunkowa podejmowanych tematów wymaga dogłębnego przeanalizowania – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Tym bardziej cieszy mnie fakt, że grono miłośników ambitnej prasy z miesiąca na miesiąc rośnie, co nadaje dodatkowego sensu naszej pracy – podkreśla. – Wiemy już, że czasopismo stało się częścią rynku muzycznego, nieustannie jednak pracujemy nad tym, aby nasz udział w branży był coraz większy – pointuje.

Więcej na:
www.ironmedia.com.pl

0 comments

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka:

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka. =