Anima Mundi

Zmieniona muzyka Hoarfrost

Where Words Fail, Music Speaks

Kompilacja dla Ani

Austeros

Przesłanie do wysublimowanych zmysłów Inner Vision Laboratory

The Measures Taken

Człowiek vs. maszyna w muzyce Machinefabriek

Glaciology

Cztery utwory o śniegu i lodzie Strom Noir

Menedżer 3D

Targi Muzyki, Sceny i Oświetlenia Music Lab odbędą się w dniach 25-27 października bieżącego roku w Poznaniu. – Uznaliśmy, że ta impreza będzie doskonałą okazją, by na szerokim forum porozmawiać o kondycji polskich menedżerów muzycznych i wyzwaniach, przed jakimi stają – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny "Rynku Muzycznego”. – Do udziału w panelach dyskusyjnych zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskich wytwórni, instytucji, mediów oraz firm związanych z rynkiem muzycznym. Oczywiście, nie zabraknie także samych menedżerów, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach. Spróbujemy wspólnie zastanowić się nad aktualną sytuacją sektora menedżerskiego w branży muzycznej oraz poszukać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak skutecznie promować muzykę i muzyków – dodaje.

Konferencja dla menedżerów muzycznych odbędzie się drugiego dnia targów, w sobotę 26 października od godziny 11:00 do 16:00. Wstęp na nią jest bezpłatny. Wszyscy chętni do wzięcia udziału menedżerowie muzyczni oraz osoby profesjonalnie zajmujące się promocją muzyki i artystów proszone są o wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: biuro@rynekmuzyczny.com

- Spotkanie będzie się składało z trzech bloków tematycznych: zarządzania wizerunkiem, zarządzania twórczością oraz zarządzania eventami – wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy "Rynku Muzycznego”. – Suma zebranych doświadczeń pozwala nam wysnuć tezę, że zapotrzebowanie na tego typu spotkanie jest ogromne, a ich sednem powinno być zarządzanie procesem sprzedaży twórczości na różnych polach eksploatacji. Dlatego też przyjęta przez nas konwencja doskonale współgra z miejscem i czasem pierwszej edycji Targów Muzycznych Music Lab – pointuje.

 – Współorganizując konferencję skierowaną do szeroko pojętej grupy menedżerów muzycznych, deklarujemy jednocześnie otwartość na tego typu grupę zwiedzających – mówi Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Targów Muzycznych Music Lab. – Zależy nam, aby organizowane przez nas targi były wielowymiarowe i skupiały całą branżę, dlatego też wspieramy projekt "Rynku Muzycznego” i już dziś zapraszamy do udziału w konferencji – podkreśla.

Więcej:
www.rynekmuzyczny.com
www.targimuzyczne.pl

0 comments

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka:

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka. =