Anima Mundi

Zmieniona muzyka Hoarfrost

Where Words Fail, Music Speaks

Kompilacja dla Ani

Austeros

Przesłanie do wysublimowanych zmysłów Inner Vision Laboratory

The Measures Taken

Człowiek vs. maszyna w muzyce Machinefabriek

Glaciology

Cztery utwory o śniegu i lodzie Strom Noir

Nadchodzi miesięcznik "Rynek Muzyczny”

Numer zerowy, demonstracyjny "Rynku Muzycznego" trafi pod koniec września do grupy kilku tysięcy przedstawicieli polskiej branży muzycznej: muzyków, menedżerów, dziennikarzy, agencji, firm, sklepów i klubów muzycznych, domów kultury oraz samorządów i wydziałów kultury.

Na czytelników czekają: wywiady m.in. z Ryszardem "Peją" Andrzejewskim, Arturem Rawiczem czy Wolfgangiem Lücke, dyrektorem targów Musikmesse we Frankfurcie. Interesującą lekturą będzie wnikliwy raport na temat muzyki w sieci dr Patryka Gałuszki, autora książki "Biznes Muzyczny", liczne komentarze przedstawicieli branży, artykuły, rynkowe oferty oraz aktualności. Wszystko w kontekście przedsiębiorczej strony polskiego rynku muzycznego.


"Rynek Muzyczny" to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafi do wszystkich osób, firm i instytucji z tzw. otoczenia biznesu, które biorą czynny udział w rozwoju branży muzycznej. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

"Od lat obserwujemy polski rynek muzyczny i po wielu rozmowach z jego przedstawicielami zestawionych z naszymi doświadczeniami oraz konkluzjami, doszliśmy do wniosku, że czas na wydawnictwo o charakterze B2B traktujące o branży muzycznej. Po pierwsze dlatego, że brakuje w tej chwili medium, które podjęłoby się w sposób otwarty i profesjonalny mówić o biznesowej stronie istnienia muzyki w Polsce, po drugie, bo to się branży zwyczajnie należy" - mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny i właściciel agencji Iron Media, wydawcy nowego czasopisma.


Więcej na: www.ironmedia.com.pl

0 comments

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka:

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka. =