Anima Mundi

Zmieniona muzyka Hoarfrost

Where Words Fail, Music Speaks

Kompilacja dla Ani

Austeros

Przesłanie do wysublimowanych zmysłów Inner Vision Laboratory

The Measures Taken

Człowiek vs. maszyna w muzyce Machinefabriek

Glaciology

Cztery utwory o śniegu i lodzie Strom Noir

Nowy numer "Rynku Muzycznego"

Nowy numer naszego czasopisma to przede wszystkim próba zastanowienia się na handlem muzyką w Internecie – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny "Rynku Muzycznego". – Dr Patryk Gałuszka przygotował specjalny raport poświęcony temu zagadnieniu, staramy się zastanowić nad tym czy 2013 rok faktycznie przyniesie prognozowaną rewolucję w tej kwestii. Poza tym, przyglądamy się rozwojowi polskich studiów nagrań, wykorzystywaniu muzyki w grach komputerowych, zaś przedstawiciele branży w forum wyrażają swoje opinie na temat obecności muzyki w mediach. O rynku rozmawiamy między innymi z Kayah, Andrzejem Nowakiem i Jarkiem Szubrychtem, zaś Tomasz Borkowicz, dyrektor nowych  poznańskich targów muzycznych po raz pierwszy na łamach „Rynku Muzycznego” opowiada o Targach Muzyki, Sceny i Oświetlenia MUSIC LAB, które odbędą się w październiku bieżącego roku – dodaje.

Drugi numer "Rynku Muzycznego" to także mnóstwo sprzętowych nowości, prezentacje prężnie działających w branży firm, rynkowe aktualności, prawo w muzyce, sylwetki osób z branży czy felieton Artura Rawicza dotyczący sezonowości w sektorze muzycznych mediów.

- Sytuacja na rynku prasy w branży muzycznej pozostawia wiele do życzenia. Przez długi czas zastanawialiśmy się, czego faktycznie potrzebuje branża, aby możliwy był jej rozwój – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy "Rynku Muzycznego". - Doszliśmy do wniosku, że nie chodzi tu o kolejny tytuł adresowany do hobbystów i wyłącznie potencjalnych konsumentów. Postawiliśmy na doświadczonych przedsiębiorców i osoby, które nadają ostateczny kształt branży. Kierunek jak do tej pory wydaje się być słuszny, o czym świadczy otwartość branży na tę innowację – kontynuuje. – Model czasopisma o charakterze B2B jest dobrze znany w innych sektorach gospodarki. Pełni w nich praktyczne narzędzie pracy dla handlowców i źródło niezbędnych informacji dla dystrybutorów. Jestem przekonana, że również w branży muzycznej nasz magazyn cieszyć się będzie zaufaniem czytelników – pointuje.

0 comments

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka:

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka. =