Anima Mundi

Zmieniona muzyka Hoarfrost

Where Words Fail, Music Speaks

Kompilacja dla Ani

Austeros

Przesłanie do wysublimowanych zmysłów Inner Vision Laboratory

The Measures Taken

Człowiek vs. maszyna w muzyce Machinefabriek

Glaciology

Cztery utwory o śniegu i lodzie Strom Noir

Rynek Muzyczny na luty 2013

Kolejny numer magazynu "Rynek Muzyczny" od kilku dni dystrybuowany jest do czytelników w całym kraju.
Cieszę się, że rozwijamy się tak szybko – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny czasopisma. – To trzecie pełne wydanie „Rynku Muzycznego”, nie licząc numeru zerowego, demonstracyjnego. Baza czytelników magazynu urosła nam w tym czasie do niemal 7 000 odbiorców, którzy każdą edycję dostają bezpośrednio na swoje biurka. Stały wzrost zainteresowania jest dla nas niezwykle motywujący. Każdego dnia otrzymujemy sugestie dotyczące tego, o czym bądź o kim warto pisać, a to oznacza, że udało nam się celnie trafić w niszę i wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży – dodaje.

Lutowy "Rynek Muzyczny", to m.in. raport dra Patryka Gałuszki dotyczący finansowania społecznościowego, czyli coraz bardziej popularnego w Polsce crowdfundingu, obszerny artykuł dotyczący cyklu życia produktu na rynku muzycznym, materiały poświęcone kontraktom muzycznym, korelacji pomiędzy muzyką a nauką, rynkowe nowości, aktualności i komentarze, forum, prezentacje firm, zespołów, artystów i innych przedstawicieli branży a na koniec felieton Artura Rawicza.


Tym razem "Rynek Muzyczny" rozmawia m.in. z Tomkiem Lipińskim na temat powstającego Związku Zawodowego Muzyków Rzeczypospolitej Polskiej, Kamilem Wicikiem, dziennikarzem Polskiego Radia Gdańsk o polskiej branży czy Andrzejem Kosowskim, dyrektorem Instytutu Muzyki i Tańca oraz mnóstwem osób z każdego sektora polskiej branży muzycznej.

- Najnowsze wydanie miesięcznika to również ogromna niespodzianka w postaci zmiany layoutu, który jeszcze bardziej podkreśli profesjonalizm tytułu oraz jego wysoki poziom merytoryczny – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Zmiana szat graficznych to kolejna inwestycja, jaką poczyniliśmy nie tylko w kierunku rozwoju wydawnictwa Iron Media Publishing, ale przede wszystkim branży muzycznej. Udostępniamy w ten sposób nie tylko skuteczną platformę komunikacji z rynkiem, ale również estetyczną i atrakcyjną wizualnie formę podawczą informacji prasowych czy nowości produktowych – podkreśla.

"Rynek Muzyczny" to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

0 comments

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka:

Proszę wprowadzić wynik operacji matematycznej z tego obrazka. =